Hjem » Klubb » Aktivitet » Golfloop NXT LVL

Golfloop NXT LVL

NGF Coaching System har byttet navn til Golfloop NXT LVL.

NGF samarbeider med Golfloop og fra 2012 vil en helt ny plattform bli tilgjengelig for Norske golfklubber, trenere og spillere både via internet og iPhone.

Steget til å bli en NXT LVL klubb

Steget til å bli en NXT LVL klubb medfører en årsavgift som omfatter utdanning/brukerstøtte og tilgang til www.golfloop.com. Ta kontakt for å høre mere om hvilke krav som stilles til en NXT LVL klubb og hvilke muligheter dette gir både klubben og klubbens medlemmer!

NXT LVL treningskort kan brukes av alle

Ikke alt trenger å være elektronisk. Fortsatt finnes NXT LVL treningskort opptrykket slik at disse kan brukes i trening og legges ut for salg på klubben. NXT LVL er en ferdighetstrapp med seks forskjellige nivåer. For hvert nivå finnes et treningskort med øvelser/oppgaver både for treningsfeltet og for banen.

VTG treningskort er et trinn i ferdighetstrappen. Der hvor treningskortet brukes smart i nybegynneropplæringen, vil spilleren bli vant til dette treningsopplegget og kan ta steget videre.

Kontaktperson NGF:

Anders Thelberg

Teamleder / Trenerutviklingsansvarlig
Mobil: 913 25 135 Send e-post

Mal for oppmerking av treningsanlegg (NXT LVL og VTG) (pdf, 2 mb)