Hjem » Klubb » Aktivitet » Kvinnegolf

Kvinnegolf

Flere jenter og kvinner som aktive spillere, ledere og trenere!

Vi viderefører det arbeidet som er påbegynt med å sikre jenters og kvinners plass i golf-Norge. Dette gjelder både rekrutteringen av spillere, ledere og trenere, samt hvordan alle disse blir ivaretatt og videreutviklet i golfen. I venstremenyen finner du ideer om tiltak som klubben kan iverksette innen områdene aktivitet, organisasjon og anlegg .

Tiltaksplan

Jenter og kvinner i norsk golf er en sjekkliste med ideer om hvordan aktiviteten i klubben kan økes. Tiltaksplanen kan lastes ned fra denne siden eller bestilles gratis fra NGF.

The Opportunity to Grow Golf: Female Participation (pdf, 2 mb)
Jenter og kvinner i norsk golf - Tiltaksplan (pdf, 757 kb)
Golf og kvinner - Informasjonsbrosjyre (pdf, 519 kb)
Kjønn i endring – en tilstandsrapport om norsk idrett (2009) (pdf, 3 mb)