Tilskuddsportalen

Informasjon om 2500 tilskudd samlet på ett sted!

Tilskuddsportalen er et verktøy for deg som vil jobbe mer effektivt og lykkes bedre i å søke tilskudd til dine prosjekt. Her får du en oversikt over tilskuddsordninger som tilbys norske organisasjoner, og du kan søke etter støtteordninger og tilskudd i mange ulike kategorier. Sentrale personer som er medlemmer i golfklubber tilknyttet NGF, kan gis tilgang til Tilskuddsportalen kostnadsfritt.

Lise Bjørnstad

Spesialrådgiver

Dette gjelder personer som i funksjon ansees å ha behov for tilgang til Tilskuddsportalen enten gjennom å finne støtteordninger til klubben eller til å motta informasjon utsendt fra Norges Golfforbund via Tilskuddsportalen.

Be om tilgang til Tilskuddsportalen ved å gå inn på denne siden.

Skriv inn: Norges Golfforbund i feltet "skriv inn navn på din kommune eller organisasjon"

Register navn på hvilken golfklubb (forening) du representerer.

(NB Forutsetning for å kunne gis tilgang er at vedkommende  er registrert i GolfBox som klubbmedlem. Bruk samme e-postadresse som medlemmet har registrert i GolfBox ved forespørsel om tilgang. Du kan også be om tilgang til Tilskuddsportalen på klubbens e-postadresse.)

Osint Analytics As står bak Tilskuddsportalen. NGF har inngått en avtale som gir  ressurspersoner i klubber gratis tilgang.