Hjem » Klubb » Organisasjon » Klubbveilederen

Klubbveilederen

Her finnes administrative hjelpemidler som vi mener kan være til praktisk nytte i det daglige arbeidet i klubben. Noe kan sikkert kopieres direkte, mens andre ting vil være til best nytte dersom det oppfattes som eksempler som klubben kan bruke som utgangspunkt for bearbeidelse og tilpasning til akkurat deres klubb og situasjon.

Planer

Finn planer som kan være til nytte i klubbens systematiske arbeid for å nå målene. Les mer.

Organisering

Informasjon og råd om hvordan klubben kan organiseres. Les mer.

Jus/Avtaler

Informasjon og hjelpemidler for golfklubben. Les mer.

Klubbveilederen - Drift og utvikling av sunne klubber (pdf, 827 kb)