Hjem » Klubb » Organisasjon » Klubbveilederen » Møtegjennomføring

Møtegjennomføring

Systematikk og planmessighet i alt fra forberedelser til gjennomføring og etterarbeid i forbindelse med en organisasjons møter, vitner om profesjonalitet, gjør hverdagen enklere og sikrer at formalitetene ivaretas. På denne siden vil vi gi noen innspill som er ment til hjelp for klubbene i denne sammenheng. Vi er innom både klubbens høyeste myndighet, årsmøtet, og mindre møter.

Klubber som har problemer med å skaffe en kvalifisert dirigent til årsmøtet må gjerne ta kontakt med NGF, så kan vi være behjelpelig med aktuelle kandidater.

Kontaktperson NGF:

Rune Hauger

Assisterende generalsekretær
Mobil: 920 17 065 Send e-post

Årsmøte - Planlegging og gjennomføring (doc, 67 kb)
Mal - Referat (doc, 41 kb)
Mal - Protokoll (doc, 44 kb)
Mal - Saksliste (doc, 42 kb)
Mal - Møteevaluering ved hjelp av x-modellen (pdf, 199 kb)