Hjem » Klubb » Organisasjon » Klubbveilederen » Møtegjennomføring

Møtegjennomføring

Systematikk og planmessighet i alt fra forberedelser til gjennomføring og etterarbeid i forbindelse med en organisasjons møter, vitner om profesjonalitet, gjør hverdagen enklere og sikrer at formalitetene ivaretas. På denne siden vil vi gi noen innspill som er ment til hjelp for klubbene i denne sammenheng. Vi er innom både klubbens høyeste myndighet, årsmøtet, og mindre møter.

Klubber som har problemer med å skaffe en kvalifisert dirigent til årsmøtet må gjerne ta kontakt med NGF, så kan vi være behjelpelig med aktuelle kandidater.

Kontaktperson NGF:

Rune Hauger

Ass. generalsekretær / Avdelingsleder
Mobil: 92017065 Send e-post

Årsmøte - Planlegging og gjennomføring (doc, 67 kb)
Mal - Referat (doc, 41 kb)
Mal - Protokoll (doc, 44 kb)
Mal - Saksliste (doc, 42 kb)
Mal - Møteevaluering ved hjelp av x-modellen (pdf, 199 kb)

Midt-Norge:
Trondheim GK

Møre og Romsdal, Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag

Vestlandet Nord:
Fana GK

Hordaland, Sogn og Fjordane

Vestlandet Sør:
Sola GK

Rogaland, Vest-Agder

Sør-Østlandet:
Vestfold GK

Aust-Agder, Telemark, Vestfold

Østlandet Vest:
Oslo GK

Akershus vest, Buskerud, Oslo vest

Østlandet Øst:
Losby GK

Akershus øst, Hedmark, Oppland, Oslo øst, Østfold

For å forsøke å finne gode måter å stimulere og øke aktiviteten lokalt og regionalt, ble det i 2012 vedtatt å starte med å opprette seks regionale kompetansesentra (RKS) i Sør-Norge.

Les mer om RKS