Hjem » Klubb » Organisasjon » Markedsføring » Markedsmateriell VTG

Markedsmateriell VTG

Her finner du markedsmateriell til fri bruk i klubbens VTG-arbeid.

Nedenfor vil du finne elementer som kan brukes i lokal markedsføring. Vårt reklamebyrå Los&Co har i en årrekke vært en av Norges beste. Deres visjon er «å få kundenes flyvende ideer ned på jorden og la dem få ben å gå på».

Bruk elementene som er gjort tilgjengelig på denne siden, og invester i å øke inntektene. Det gjør man med å dele ut brosjyrer i sitt lokalområde, bruke lokalavisen og sosiale medier, ha stand på sentre, samarbeide med lokalradioer og viktigst av alt – rekrutter eksisterende medlemmers venner.

Last ned nødvendige InDesignfiler til A5-brosjyre ved å klikke HER

Last ned nødvendige InDesignfiler til A3-A4 annonser ved å klikke HER

InDesign-filer er til bruk for klubbens reklamebyrå, grafisk designer etc. Filene kan kun åpnes med Adobe InDesign eller Photoshop installert på datamaskinen.

Materiellet på denne siden kan kun benyttes av golfklubber tilsluttet NGF. Andre som ønsker å benytte materiellet kan kun gjøre det etter skriftlig tillatelse fra NGF.

For spørsmål eller veiledning, kontakt NGFs Veiledningstjeneste for VTG Markedsføring

VTG Folder A5 - pdf (pdf, 4 mb)
VTG Annonser A3 / A4 (pdf, 10 mb)