Hjem » Klubb » Organisasjon » Økonomi/Forsikring

Økonomi/Forsikring

Når et idrettslag opptas som medlem av Norges Idrettsforbund (NIF) gjennom sitt medlemskap i særforbundet (Norges Golfforbund), innebærer dette både økonomiske forpliktelser for idrettslaget og medlemmene, og muligheter for å søke om tilskudd til gjennomføring av aktivitet i klubben, eller til kjøp av utstyr.

Vi anbefaler klubbene å sette seg inn i aktuelle støtteordninger, og aktivt benytte seg av de mulighetene for tilskudd som disse gir.

Kontaktpersoner NGF:

Østlandet Øst:
Losby GK

Østfold, Akershus øst, Oslo øst, Hedmark, Oppland

For å forsøke å finne gode måter å stimulere og øke aktiviteten lokalt og regionalt, ble det i 2012 vedtatt å starte med å opprette seks regionale kompetansesentra (RKS) i Sør-Norge.

Les mer om RKS