Hjem » Klubb » Organisasjon » Skjemaer

Skjemaer

Generell reiseregning

Utlegg

Skjemaet skal brukes av de som har oppdrag for NGF, og som får dekket sine utlegg etter regning eller statens satser for diett og kilometergodtgjørelse.

Honorar

Skjemaet skal også brukes hvis du mottar honorar for oppdraget og ikke er selvstendig næringsdrivende. NGF som skattefri institusjon er fritatt for plikten til å sende inn lønnsoppgave når samlet lønnsutbetaling til en person i løpet av et inntektsår ikke overstiger kr 6000 (fra 2014). Dersom du i løpet av et år ikke vil motta honorar over denne grensen, kan du få beløpet utbetalt trekkfritt. Overskrides beløpsgrensen, skal hele beløpet lønnsinnberettes. Fyll inn beløpet for honorar og angi om det skal utbetales trekkfritt. Dersom det skal trekkes skatt av honoraret, vil vi fra 2014 hente skattekort elektronisk.

Reiseregning for spillere finner du her.

Kursrapport

Skal brukes av kurslærere i etterkant av avholdt kurs i NGF-regi.

Regler og rutiner ved reiser (pdf, 388 kb)
Reiseregning - Generell (xls, 123 kb)
Reiseregning - Områdevise lederfora 2015 (xlsx, 65 kb)
Kursrapport - Mal 2015 (docx, 152 kb)