NIF kartlegger hva idrettene koster

Kartlegging av økonomi som barriere for deltakelse i barne- og ungdomsidretten i åtte særidretter.

Publisert 27. februar 2024

NGF er som ett av åtte særforbund invitert til å delta i en kartlegging av økonomi som barriere for deltagelse i barne- og ungdomsidretten. Kartleggingen gjøres av Deloitte på vegne av Norges idrettsforbund.

I løpet av kort tid vil Deloitte sende ut en spørreundersøkelse til alle golfklubber som en del kartleggingen av de største kostnadsdriverne i barne- og ungdomsidretten.

Spørreundersøkelsen sendes til klubbenes offisielle e-postadresse fra adressen feedback@questback og vil være signert av Deloitte Norge AS og Norges idrettsforbund.

Informasjon om kostnadsdrivere i golf er kunnskap som er viktig for Golf-Norge, og vi håper mange tar seg tid til å svare på undersøkelsen.

For mer informasjon, se infoskriv nedenfor.

Sjekk også denne saken fra norskgolf.no som omhandler samme tema.

Gøril Hansen

Rådgiver paragolf