Nye ansettelser i golfen!

Sjekk hvem som er nye daglige ledere i Drammen, Rauma, Gamle Fredrikstad og Bærum!

Publisert 2. oktober 2023

Rune Ulriksen fra Drammen er ansatt som ny daglig leder i Drammen Golfklubb.

Rune er 50 år og kommer fra en stilling i Aker Solutions på Tranby. Han har bred erfaring fra styring av store prosjekter, og har vært en viktig bidragsyter i turneringskomiteen over mange år. Rune tiltrer stillingen i løpet av høsten, senest 1. desember.

Nils Jørgen Olsen er ansatt som ny daglig leder i Gamle Fredrikstad. Han kommer fra jobben som partneransvarlig på Inspiria Science Center, og har tidligere blant annet jobbet som salgssjef på Quality Hotell Sarpsborg og som daglig leder på Skjeberg Golfklubb. Nils Jørgen starter i jobben 2. januar.

Linda Bjerke er ny daglig leder i Rauma golfklubb. Linda jobber i dag fulltid som fysioterapeut på Ottestad, men kommer til å gå litt ned i stillingsprosent for å kunne ta på seg denne rollen.

Linda har selv vært golfspiller på et Norgescup-nivå i tillegg til at hun har jobbet som instruktør i Bærum, Haga og Atlungstad.

Marius Thorp overtar som daglig leder i Bærum Golfklubb etter Bente Rosenberg. Marius har jobbet som Golf og markedsansvarlig i klubben siden februar 2019, og er et kjent fjes for de fleste i Golf-Norge med sin bakgrunn som profesjonell spiller og kommentator på Discovery Eurosport.

Vet du om flere nye navn i Golf-Norge? Send oss et tips, helst med et bilde, på informasjon@golfforbundet.no