Finn ditt regionale kompetansesenter

Hjem » 2011 » 12 » Trener 1 utdanning

Trener 1 utdanning

Norsk golf trenger flere og bedre trenere på alle nivåer. I fremtidens golfklubb arbeider profesjonell og frivillig hånd i hånd.

Trener 1 er første nivå i trenerløypa. Fokus er på innlæring og deltakelse. Trener 1 er tilgjengelig for alle som ønsker å starte en trenerutdanning. Målgruppe er nybegynnere på barne-, ungdom og voksennivå. På Trener 1 legges en plattform for trenerens basiskunnskaper og utøvernes basisferdigheter.

Klikk her for mer informasjon og påmeldingsskjema

Kontaktperson NGF:

Østlandet Øst:
Losby GK

Akershus øst, Hedmark, Oppland, Oslo øst, Østfold

For å forsøke å finne gode måter å stimulere og øke aktiviteten lokalt og regionalt, ble det i 2012 vedtatt å starte med å opprette seks regionale kompetansesentra (RKS) i Sør-Norge.

Les mer om RKS