Finn ditt regionale kompetansesenter

Hjem » 2012 » 05 » Påmelding til turneringer og informasjonsflyt via GolfBox

Påmelding til turneringer og informasjonsflyt via GolfBox

Viktig informasjon til spillere og ledere som benytter GolfBox for påmelding til turneringer.

Ved påmelding er det viktig at spillere krysser av for å gi arrangøren tilgang til kontaktinformasjon. Vi har opplevd at bare 25-30 % av spillerne har åpnet for slik tilgang og det begrenser muligheten for å innkalle reserver til turneringer, samt å ha mulighet til å gi spillerne direkte informasjon ved spilleavbrudd etc.

Vi minner også om at det er mulig for foreldre/foresatte å motta samme informasjon som spillere gjennom å krysse av og legge inn en ekstra e-post adresse i spillerens profil.

All påmelding til forbundsturneringer skal gjøres i GolfBox.

Midt-Norge:
Trondheim GK

Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag, Møre og Romsdal

Vestlandet Nord:
Fana GK

Sogn og Fjordane, Hordaland

Vestlandet Sør:
Sola GK

Rogaland, Vest-Agder

Sør-Østlandet:
Vestfold GK

Telemark, Vestfold, Aust-Agder

Østlandet Vest:
Oslo GK

Buskerud, Akershus vest, Oslo vest

Østlandet Øst:
Losby GK

Østfold, Akershus øst, Oslo øst, Hedmark, Oppland

For å forsøke å finne gode måter å stimulere og øke aktiviteten lokalt og regionalt, ble det i 2012 vedtatt å starte med å opprette seks regionale kompetansesentra (RKS) i Sør-Norge.

Les mer om RKS