Finn ditt regionale kompetansesenter

Hjem » 2012 » 05 » Spillere uten spillerett i GolfBox

Spillere uten spillerett i GolfBox

Mange klubber fjerner avhukingen for nasjonal spillerett når medlemmet ikke har betalt medlemskontingenten ved forfall.

Konsekvensen av dette er at man ikke kan bestille tid for spill på andre baner via GolfBox. Likevel registrerer vi at det er klubber som lar disse spillerne få spille når de kommer til klubben/golfbanen.

Det er viktig at klubbene er lojale mot hverandre og respekterer denne "sperringen", slik at golfspillere uten nasjonal spillerett i GolfBox ikke får spille før de har gjort opp sitt utestående med hjemmeklubben. Ved eventuelle feil i registreringen må den enkelte spilleren henvende seg til sin hjemmeklubb.