Finn ditt regionale kompetansesenter

Hjem » 2012 » 05 » Spillere uten spillerett i GolfBox

Spillere uten spillerett i GolfBox

Mange klubber fjerner avhukingen for nasjonal spillerett når medlemmet ikke har betalt medlemskontingenten ved forfall.

Konsekvensen av dette er at man ikke kan bestille tid for spill på andre baner via GolfBox. Likevel registrerer vi at det er klubber som lar disse spillerne få spille når de kommer til klubben/golfbanen.

Det er viktig at klubbene er lojale mot hverandre og respekterer denne "sperringen", slik at golfspillere uten nasjonal spillerett i GolfBox ikke får spille før de har gjort opp sitt utestående med hjemmeklubben. Ved eventuelle feil i registreringen må den enkelte spilleren henvende seg til sin hjemmeklubb.

Midt-Norge:
Trondheim GK

Møre og Romsdal, Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag

Vestlandet Nord:
Fana GK

Hordaland, Sogn og Fjordane

Vestlandet Sør:
Sola GK

Rogaland, Vest-Agder

Sør-Østlandet:
Vestfold GK

Aust-Agder, Telemark, Vestfold

Østlandet Vest:
Oslo GK

Akershus vest, Buskerud, Oslo vest

Østlandet Øst:
Losby GK

Akershus øst, Hedmark, Oppland, Oslo øst, Østfold

For å forsøke å finne gode måter å stimulere og øke aktiviteten lokalt og regionalt, ble det i 2012 vedtatt å starte med å opprette seks regionale kompetansesentra (RKS) i Sør-Norge.

Les mer om RKS