Finn ditt regionale kompetansesenter

Hjem » 2012 » 07 » Merkeinnehaveres rettigheter ved spill på norske golfbaner

Merkeinnehaveres rettigheter ved spill på norske golfbaner

Innehavere av NGFs Hederstegn og Elitemerke har rett til fritt spill i Norge uten restriksjoner hele livet, forutsatt at han/hun er aktiv medlem av en golfklubb med bane tilsluttet NGF.

Se vedlagte brev med en presisering ang. merkeinnehaveres rettigheter ved spill på norske golfbaner.

For øvrig vises det til gjeldende regler for introduksjonskort som er vedlagt under.

Mer informasjon om NGFs hederstegn finner du her.

Mer informasjon om NGFs elitemerke finner du her.

Merkeinnehaveres rettigheter ved spill på norske golfbaner. (pdf, 307 kb)
Introduksjonskort - Regler (pdf, 95 kb)