Hjem » 2017 » 02 » Bli med på Regelkurs 18. mars i Oslo-området!

Bli med på Regelkurs 18. mars i Oslo-området!

NGF inviterer til et 1-dags regelkurs lørdag 18. mars i Oslo-området.

Dette kurset er spesielt for deg som arrangerer og spiller turneringer og derfor trenger å være trygg på de vanligste golfreglene.

Har du et verv i turneringskomiteen, junior- og elitekomiteen, damegruppen, seniorgruppen, er engasjert i nybegynneropplæringen eller er forelder til en av våre unge spillere? Da kan du ha glede og nytte av en liten gjennomgang av golfreglene før sesongstart.

Hjelp oss å spre informasjon til alle som kan ha nytte og glede av dette kurset. Invitasjonen finner du her.

Kontaktperson NGF:

Anna Dønnestad