Hjem » 2017 » 02 » Dommerkurs 2017 – to muligheter!

Dommerkurs 2017 – to muligheter!

Er du interessert i golfregler og har lyst til å bli dommer?

NGF inviterer til Dommerkurs del 1 over to dager. Velg sted og tidspunkt som passer deg; 1.- 2. april på Borre GK eller 22.-23. april i Oslo-området.

For å kunne melde deg på dommerkurs, må du enten ha tatt NGFs nye e-læringskurs «Bli kjent med regelboken» eller ha gjennomført NGFs 1-dags regelkurs i år eller tidligere.

Utdannelsen til dommer fortsetter etter kurset med aspirantoppdrag i sesongen sammen med erfarne dommere og dommerkurs del 2 til høsten. Les mer om dommerutdanningen her.

Kontaktperson NGF:

Anna Dønnestad

Seniorrådgiver
Mobil: 908 20 193 Send e-post

Invitasjon til Dommerkurs del 1 (pdf, 687 kb)
Invitasjon til Dommerkurs del 2 (pdf, 619 kb)