Hjem » 2017 » 02 » Invitasjon til Narvesen Open

Invitasjon til Narvesen Open

Narvesen Open er et arrangement som skal arrangeres to ganger i løpet av sesongen 2017 for å gi et bredere konkurransetilbud til juniorer i alle landets Regioner.

Dette er et ekstra tilbud i tillegg til Narvesen Tour, som i 2016 umiddelbart førte til en stor økning i antall juniorer som deltok i regionale juniorturneringer, sammenlignet med tidligere. Alle jenter og gutter i alderen 11-19 år (født i 1998-2006) ønskes velkommen til å delta på Narvesen Open, uavhengig av alder, nivå (handicap) eller tidligere turneringserfaring. Se mer informasjon i vedlegget og i GolfBox.

Kontaktperson NGF:

Øystein Tamburstuen

Teamleder / Spill- og turneringskonsulent
Mobil: 902 12 484 Send e-post

Invitasjon til Narvesen Open 2017 (docx, 70 kb)