Hjem » 2017 » 05 » Ønsker du å benytte golfbil når du spiller turneringer?

Ønsker du å benytte golfbil når du spiller turneringer?

Bli klassifisert i Molde GK fredag 26.mai!

Ønsker du å benytte golfbil i turneringer sesongen 2017? Eller spille turneringer i klasser for funksjonshemmede? Da er tiden inne for å gjøre noe med det!

For å kunne benytte golfbil i NGF-turneringer må du ha dispensasjon fra de generelle turneringsbestemmelsene, og da må du klassifiseres. Klassifisering gjøres kun på noen få forhåndsbestemte tider og steder, og fredag 26.mai fra kl 17.00 er NGFs klassifisører i Molde GK.

Les mer om klassifisering og andre muligheter for å bli klassifisert til sesongen 2017 på NGFs hjemmeside under Funksjonshemmede – Klassifisering. Her kan du også laste ned legeerklæring som vi ønsker du tar med til utfylling hos fastlegen før du møter klassifisørene.

Det er gratis å bli klassifisert, men den enkelte må selv dekke evt reisekostnader.
Påmelding til goril.hansen@golfforbundet.no innen tirsdag 23.mai.

Kontaktperson NGF:

Gøril Hansen