Hjem » 2017 » 05 » Unik mulighet!

Unik mulighet!

Hvordan opplever nye medlemmer klubben og tilbudet?

Alle klubber får nå en unik mulighet til å måle hvordan nye medlemmer opplever klubben og tilbudet.

Fra 2017 får alle klubbene i Norge tilgang til resultatene fra modulene «Nye medlemmer» og «Utmeldte medlemmer» i Golfspilleren i sentrum uten kostnad.

Spørreskjema sendes automatisk til alle nye medlemmer to måneder etter at de er registrert av klubben i GolfBox. Resultatene gir klubben verdifull informasjon om hvordan de nye medlemmene blir mottatt i klubben, om de føler seg ivaretatt, hvordan de opplever tilbudet, golfen og klubbmiljøet.

«Golfspilleren i Sentrum» er utviklet av Dansk Golfunion i samarbeid med danske golfklubber og IT-selskapet Raw Milk.

Det svenske golfforbundet, den danske golfunion og NGF tilbyr modulene «Nye medlemmer» og «Utmeldte medlemmer» gratis til klubbene.

Hva må klubbene gjøre?

1. Klubben vil motta innloggings informasjon fra Raw Milk.
  2. Klubben logger seg inn på systemet og legger inn klubbspesifikk informasjon i «innstillinger».
  3. Klubben logger seg inn og henter ut resultatene.

Dersom klubben ikke ønsker å få informasjon om nye medlemmer, krysser dere av for det.

For mer informasjon, les her.

Kontaktperson NGF:

Kate Hege Nielsen