Hjem » Spiller » Spille golf » Funksjonshemmede » Aktivitetskalender

Aktivitetskalender 2017

Dato       Aktivitet For hvem Sted/Klubb Info
25.3 Klassifisering, simulatorspill, egentrening, instruksjon B, S, U, D Fornebu Indoor Golf Center Invitasjon
6.-8.4 Breddesamling for bev.hemmede og døve B, D Strømstad/ Fjällbacka Invitasjon (B) Invitasjon (D)
20.-22.5 Nordic Special Golf Cup U Helsingør GC Invitasjon
3.6 NGFs tour for funksjonshemmede (OoM) B, S, U, D Miklagard GK
9.6 Breddesamling for bev.hemmede og døve B, D Larvik GK
1.7 Joakim Marksten Invitational: turnering og åpen dag B, S, U, D Drøbak GK
9.-14.7 Arctivity 2017 B, S VHSS,     Salten GK Info
19.-20.8 NM for funksjonshemmede/ døve (OoM) B, S, U, D Drøbak GK Turnerins-bestemmelser
28.-29.8. GGG Open GGG Asker GK Turnerings-bestemmelser
3.9. Golfdag for utviklingshemmede U Hauger GK
1.10 Breddesamling for bev.hemmede og døve B, D Larvik GK
B = Bevegelseshemmede, S = synshemmede, U = Utviklingshemmede, D = Døve,  GGG = Golf Grønn Glede, T = trenere/aktivitetsledere/tilretteleggere

turneringer I EUROPA

Oversikt over turneringer i Europa finner du på www.edgagolf.com.

Norske spillere kan også delta i turneringer arrangert av andre lands golfforbund/organisasjoner som f. eks Svenska Golfförbundet og Scottish Disability Golf Partnership.

Kontaktperson NGF:

Gøril Hansen