Hjem » Spiller » Spille golf » Veien til golf

Veien til golf

Målet med nybegynnerkurset Veien til Golf er at du skal bli kjent med golf og finne deg til rette i miljøet. Kurset vil gi deg praktisk innføring i hva spillet handler om og omfatter trening i grunnleggende teknikk, sikkerhet og opptreden på banen. Du skal også få prøve å spille noen hull for å oppleve hva golf er. Etter kurset har klubben ulike tilbud for at du skal komme videre med både trening, spill og sosiale aktiviteter.

Hvis du er interessert i å prøve eller begynne med golf, ta kontakt med din nærmeste golfklubb og finn ut hvilke tilbud klubben har. I dag finnes det golfklubber i alle norske fylker.

Mer informasjon og en golfklubb nær deg finner du på www.vtg123.no.