Hjem » Spiller » Toppidrett » Team Norway Junior

Team Norway Junior

Team Norway Junior er NGFs toppsatsing på juniorspillere som har vist stort potensiale og sterk innsats i forhold til alder.

Denne satsingen er et resultat av at Narvesen både har forlenget og økt sitt sponsorsamarbeid med forbundet.

NGF har et langsiktig mål om å skape spillere som hevder seg på de internasjonale tourene, og utøvere i Team Norway Junior vil få muligheten til å utvikle seg ytterligere gjennom kvalitetstid på gress, internasjonal turneringserfaring og at de og deres trenere vil få tett oppfølging av et sterkt støtteapparat. I tillegg til golffaglig utvikling vil det også fokuseres på fysisk trening, skadeforebyggende trening og mental trening. Det er også knyttet en lege til teamet.

Team Norway Junior

Ansvarlig Team Norway Junior:

Geoff Dixon

Team Norway amatør ansvarlig