Hjem » Spiller » Toppidrett » Team Norway Proff

Team Norway Proff

NGFs satsing for profesjonelle spillere.

Team Norway er Norges Golfforbunds toppsatsing på profesjonelle utøvere som har som mål å få frem spillere som kvalifiserer seg til Olympiske leker, eller etablerer seg på ett høyt internasjonalt nivå. Utøvere på Team Norway får tilgang til NGFs Performance Team bestående av golftrenere, mentaltrener, fysioterapeut/ fysisk trener og lege. Utøverne mottar også reisestøtte til turneringer, samt at de får ta del av avtaler med Abacus og Callaway.

Team Norway har sportslig opplegg med fokus på treningssamlinger, samt oppfølging av spillere i turnering, og oppfølging av spillernes eget støtteapparat.

Team Norway proff 2017:

Ansvarlig team Norway: