Hjem » Spiller » Turneringer » Breddeturneringer » NGF Klubbserien

NGF Klubbserien

Klubbserien er seriespillet for klubblagene. Seriespill for lag er morsomt, veldig sosialt og spennende. Dette er påstander som de aller fleste som har spilt Klubbserien kan bekrefte.

2016 er femte sesong med Klubbserien. Det hele begynte i 2012 med seks klubber på Østlandet. I 2013 ble det gjennomført en større pilot med utvalgte klubber over store deler av landet, og i 2014 ble Klubbserien tilgjengelig for alle klubbene.

I Klubbserien har klubbene muligheter til å ivareta og utvikle sine medlemmer, ikke bare de som allerede er hekta på konkurranser, men også alle de som synes det er morsomt å konkurrere med klubbens logo på brystet (uavhengig av alder, kjønn og nivå). Hver klubb kan melde på og stille flere lag i hver divisjon.

Følg også "Klubbserien" på Facebook for siste nytt.

Puljer, tabeller og kampoppsett 2016

Registrering av resultater 2016

PS! Last ned brukerveiledningen for GolfBox ligamodul under vedlagte filer nederst på denne siden.

Viktige datoer i 2016

Søndag 29. mai: Serierunde 1

Søndag 12. juni: Serierunde 2

Søndag 26. juni: Serierunde 3

Søndag 21. august: Serierunde 4

Søndag 18. september: Serierunde 5

Søndag 2. oktober: Serierunde 6 (puljer á fire lag) OBS! Ny dato!

Hvordan spilles Klubbserien ?

Prosjektleder og Kontaktperson for Klubbserien:

Jan E. Espelid, jan@papaya.no eller 920 25 820

Kontaktperson NGF:

Thore Wilhelmsen

Spill- og dommerkonsulent
Mobil: 901 51 756 Send e-post

Four-Ball matchspill og Spillehandicap (pdf, 396 kb)
Brukerveiledning GolfBox ligamodul (pdf, 442 kb)
Turneringsbestemmelser og informasjon 2016 (pdf, 432 kb)