Hjem » Spiller » Turneringer » Breddeturneringer » Nordea Pairs

Nordea Pairs

Turneringen best kjent under navnet “Pairs» har blitt arrangert i Norge siden 1987. Denne turneringen har hatt mange navn gjennom tidene, bl.a. SAAB International Pairs, Norwegian Pairs, Nordea Norwegian Pairs og til slutt Nordea Pairs.

Siden NGFs samarbeidsavtale med Nordea gikk ut 31.12.2016 arrangeres ikke Nordea Pairs i 2017, men turneringen vil gjenoppstå senere med nytt navn.

NGF vil i mellomtiden takke alle spillere og arrangørklubber som gjennom nær 30 år har spilt og arrangert denne sosiale og morsomme turneringen. I 2016 ble turneringen spilt i 123 klubber og rundt 3 800 spillere deltok. Altså Norges største turnering.

Resultatlisten fra Nordea Pairs Norgesfinale 2016 finner du HER.