Hjem » Spiller » Turneringer » Norgescup

Norgescup

Norgescup er det øverste turneringsnivået i Norge for både kvinnelige og mannlige elitespillere, og inkluderer Norgesmesterskapet og profesjonelle turneringer for damer og herrer. Målsetningen med Norgescup er å tilby elitespillere turneringer på et høyt nivå, slik at de får nødvendig erfaring for å kunne slå gjennom på et høyere internasjonalt nivå.

Norgescup er en åpen turnering, noe som innebærer at både amatører og profesjonelle spillere kan delta. Amatører og profesjonelle som ønsker å spille Norgescup må derfor kvalifisere seg på like vilkår.

Norgescup 2016 (GolfBox)

norgescup OoM 2016 (Golfbox)

Region Tour 2016

Kontaktperson NGF:

Øystein Tamburstuen

Teamleder / Spill- og turneringskonsulent
Mobil: 902 12 484 Send e-post

Deltagerliste Atlungstad GK 3.- 4. september (29/8 kl. 14.00) (pdf, 322 kb)
Resultatliste NM Match Drammen GK 29.- 31. juli (pdf, 261 kb)
Norgescup 2016 - turneringsbestemmelser (pdf, 538 kb)
Norgescup 2016 - kvalifisering fra Region Tour (pdf, 343 kb)
World Amateur Golf Ranking (WAGR) - hvordan fungerer det? (pdf, 370 kb)