Hjem » Spiller » Turneringer » Garmin Norgescup

Garmin Norgescup

Garmin Norgescup er nasjonale forbundsturneringer for damer og herrer og som arrangeres i samarbeid mellom NGF og golfklubbene.

Målgruppen til Garmin Norgescup er primært spillere over junioralder som ønsker å konkurrere på et høyt nasjonalt nivå og spillere som ønsker å utvikle seg til å kunne ta steget opp til et høyere internasjonalt nivå. Turneringene teller på verdensrankingen for amatører (WAGR).

Turneringene er åpne for amatører og profesjonelle født i 2001 eller tidligere som har gyldig medlemskap i golfklubb tilsluttet NGF eller annet nasjonalt golfforbund.

Norgesmesterskapet og NM Match inngår på Garmin Norgescup, og har egne regler for deltagelse.

GARMIN Norgescup 2017 (GolfBox)

norgescup OoM 2016 (Golfbox)

Region Tour 2016

Kontaktperson NGF:

Øystein Tamburstuen

Teamleder / Spill- og turneringskonsulent
Mobil: 902 12 484 Send e-post

Resultatliste NM Match Drammen GK 29.- 31. juli (pdf, 261 kb)
Norgescup 2016 - turneringsbestemmelser (pdf, 538 kb)
Norgescup 2016 - kvalifisering fra Region Tour (pdf, 343 kb)
World Amateur Golf Ranking (WAGR) - hvordan fungerer det? (pdf, 370 kb)