Hjem » Spiller » Turneringer » Norgesmesterskapene » Lag NM junior

Lag NM junior

Lag NM junior spilles i en jente- og gutteklasse og består av divisjoner og avdelinger.

Lag NM junior for gutter består av divisjoner og avdelinger med 16 lag i hver avdeling hvor høyeste divisjon heter Lag NM junior, deretter 1. divisjon jr. og 2. divisjon jr. med 3 regionale avdelinger.

Lag NM junior for jenter består av divisjoner og avdelinger med 8 lag i hver avdeling hvor høyeste divisjon heter Lag NM junior, deretter 1. divisjon jr. 2. divisjon jr. med regionale avdelinger.

Resultater Lag-NM junior 2016

Kontaktperson NGF:

Øystein Tamburstuen

Teamleder / Spill- og turneringskonsulent
Mobil: 902 12 484 Send e-post

Lag-NM junior 2016 - turneringsbestemmelser (pdf, 426 kb)
Lag-NM junior 2016 - spilleoppsett (pr. 15/6) (pdf, 15 kb)