Hjem » Spiller » Turneringer » Norgesmesterskapene » NM Mid Amatør

NM Mid Amatør

Norgesmesterskapet er den øverste nasjonale turneringen for elitespillere i klassen Mid Amatør der laveste alder er 30 år (født 1987 eller tidligere), damer og herrer.

Norgesmesterskapet arrangeres i samarbeid mellom NGF og golfklubben. Målsetningen med Norgesmesterskapet er å kåre Norges beste golfspiller i klassen.

NM Mid Amatør 2017 arrangeres på Miklagard Golfklubb 2.- 3. september.

Resultatliste NM Mid Amatør 2016

Interessert i å spille flere Mid amatør turneringer? Se www.midam.no

Internasjonal Mid Amateur terminliste (kun for amatører), se www.ega-golf.ch

Kontaktperson NGF:

Øystein Tamburstuen

Teamleder / Spill- og turneringskonsulent
Mobil: 902 12 484 Send e-post

NM Mid Amatør 2016 - Turneringsbestemmelser (pdf, 418 kb)