Hjem » Spiller » Turneringer » Norgesmesterskapene » NM Mid-amatør

NM Mid-amatør

NM Mid-amatør er den øverste nasjonale turneringen for elitespillere i klassen Mid-amatør der laveste alder er 30 år (født 1987 eller tidligere), damer og herrer.

NM Mid-amatør arrangeres i samarbeid mellom NGF og golfklubben. Målsetningen med NM Mid-amatør er å kåre Norges beste golfspiller i klassen.

NM Mid-amatør 2017 arrangeres på Miklagard Golfklubb 2.- 3. september.

NB! NM Mid-amatør er åpen for både amatører og profesjonelle.

For påmelding til NM Mid-amatør 2017, klikk her!

Resultatliste NM Mid-amatør 2016

Interessert i å spille flere Mid-amatør turneringer? Se www.midam.no

Interessert i å spille EM Mid Amateur 8.- 10. juni (kun amatører)? Se EGAs hjemmesider

Kontaktperson NGF:

Øystein Tamburstuen

Teamleder / Spill- og turneringskonsulent
Mobil: 902 12 484 Send e-post

NM Mid-amatør 2017 - Turneringsbestemmelser (pdf, 509 kb)