Verisure

Med døgnovervåket brann- og innbruddsalarm fra Verisure, kan du kose deg på golfbanen, mens vi passer på hjemme. Du har full oversikt over boligen i Verisure-appen, og med NGF’s spesialtilbud kan du se og prate med besøkende når du ikke er hjemme.

Få velkomstgave og støtt klubben din med kr. 1 500!

Norges Golfforbund og Verisure har inngått et samarbeid som gir både deg som medlem og golfklubben gode fordeler. I tillegg til at du som medlem får et unikt tilbud på boligalarm til ditt hjem eller hytte, støtter Verisure klubben med kr. 1 500 for hvert installerte alarmsystem.

Verisure er Norges ledende alarmselskap og tilbyr deg som medlem i en golfklubb tilsluttet NGF en gratis sikkerhetsbefaring, hvor brann- og innbruddsikkerheten i ditt hjem blir gjennomgått. Ved bestilling av boligalarm kan du velge enten Yale Doorman dørlås + Arlo videoringeklokke til 0, eller utendørskamerapakke til 0, samt et Greenfee gavekort til en verdi av 2000 (gyldig ut 2024). Gavekortet kan brukes på alle Norges golfklubber!

Velg Norges ledende alarmselskap, og støtt din lokale golfklubb samtidig.

Verisure.no