Coaching System har byttet navn til NXT LVL.

NXT LVL er en ferdighetstrapp for golfspillere på alle nivåer. Den skal inspirere spilleren til å trene mer, bedre og smartere. I tillegg til tidligere øvelser inneholder NXT LVL baneøvelser, noe som skal stimulere spilleren til forbedring også på banen. Målet for spilleren er å klare alle øvelsene og på den veien tydeligere se sin egen utvikling som golfspiller.

NXT LVL treningskort og folder

Kortene er på størrelse med et scorekort, og er kategorisert i seks forskjellige farger etter vanskelighetsnivå. Folderen er laget av plast, for å skulle beskytte kortene mot vær og vind. Med kortene følger også et stativ til å sette på disk, forslagsvis i proshopen. Også treningskortet som benyttes i Veien til Golf får plass i stativet. CS permen fra 2005 fungerer fortsatt utmerket som pensum for frivillige og profesjonelle trenere.

Her får du kjøpt NXT-LVL produkter.

Golfloop NXT LVL

Fra 2012 finnes en helt ny plattform tilgjengelig for Norske golfklubber, trenere og spillere på internet og som applikasjon for iPhone. Se www.golfloop.com for mer informasjon.