Det finnes en mengde tilskudds - og støtteordninger som det kan være aktuelt å hente ut ressurser fra. Denne siden inneholder sentrale ordninger som golfklubbene kan søke støtte fra, og informasjon om hvor finne andre tilskuddsordninger.

Sentrale støtteordninger:

NIF´s nettsider finner du mer informasjon om støtteordninger som f. eks.:

• Lokale aktivitetsmidler (LAM)
  • Spillemidler til utstyr
  • Oppstarts- og utviklingsstøtte til Allidrett for barn og ungdom
  • Extrastiftelsen
  • Inkludering i idrettslag
  • Nasjonal tilskuddsordning mot barnefattigdom
  • Grasrotandelen

Andre støtteordninger

Det finnes også en mengde stiftelser, fond og legater det kan søkes støtte fra. Nedenfor finner du mer informasjon om to av de største stiftelsene:

• Sparebankstiftelsen