NGF og Norsk Golf AS har engasjert Erik Øysæd (40) som innholdsansvarlig i et 50 % engasjement ut juni 2018.

Erik, som inngår i NGFs kommunikasjons- og markedsavdeling, får ansvaret for å utvikle digitalt innhold på nett og i sosiale medier for forbundet og Norsk Golf. Han vil også være ansvarlig for utvikling av en ny golfapp.

Erik er et kjent navn for mange golfklubber. Han har i flere år jobbet som produsent og innholdsleverandør gjennom selskaper som Digital Produksjon og 1Golf, og står blant annet bak en rekke produksjoner av levende bilder, både for Norsk Golfs «Golfskolen» og for Viasat Golf. Han har også fungert som NGFs veiledningstjeneste for VTG-kampanjene de siste årene, noe han vil fortsette med også i 2018. Øysæd startet i jobben 2.oktober.

Camilla Løkken (31) er engasjert i et 20 % internship i NGFs kommunikasjons- og markedsavdeling ut mai 2018. Camilla er sisteårsstudent på Handelshøyskolen BI der hun fullfører en Bachelor i PR og markedskommunikasjon.

Hun er tidligere eliteseriespiller i innebandy, brenner for idretten og ønsker å jobbe med kommunikasjon og idrett når hun er ferdigutdannet. Camilla vil blant annet få ansvaret med å jobbe ut og iverksette en kommunikasjonsstrategi for nett og sosiale medier.

Tom Rosenvinge

Avdelingsleder / Kommunikasjonssjef 930 28 866 e-post