Det er stor aktivitet i norske golfklubber for tiden, og det er bra. Det merker vi også ved at henvendelsene til GolfBox support er mange.
Publisert torsdag 29. april 2021
En for stor del av henvendelsene er direkte fra enkeltspillere, selv om de i første rekke skal henvende seg til klubben de er medlem i. Dette har gjort at køen på både telefon og innsendte saker blir fort for lang, som igjen gjør at klubbene og administratorene ikke får hjelp så raskt som vi ønsker.
Det er derfor nå opprettet et nytt ringemønster for supporttelefonen der klubber og administratorer må taste 1 for å komme gjennom til support.
Medlemmer, spillere og andre kan taste 2, og de får da en tilpasset beskjed.
Vi håper dette skal bidra til at GolfBox support kan bruke mer tid på klubbene og hjelpen dere trenger. Dersom dere ikke klarer hjelpe et medlem, så er dere selvfølgelig velkommen til å kontakte oss, så hjelper vi dere med å hjelpe medlemmet.
Åpningstider hos support:
Norsk supporttelefon er ikke betjent i hele åpningstiden. Det anbefales da å sende e-post eller kontakte GolfBox på det danske telefonnummeret.
Norske golfklubber kan kontakte GolfBox support på: