140 markedsføringsstudenter skriver oppgave som skal få flere unge voksne til golfen.

Studentene ved Norges fremste høyskoleutdanning innen markedsføring, Westerdals-Høyskolen Kristiania, skal skrive oppgave om hvordan rekruttere flere unge voksne til golfen. Det er andreårsstudentene som får mulighet til å fordype seg i golfens rekrutteringsutfordringer når de i faget «Strategi og samfunn» skal lage en markedsføringsstrategi for å få flere unge voksne i alderen 20-30 år til å spille golf.

Studentene, som allerede har fått tilbud om VTG-kurs, starter prosjektet 19. august med avslutning 13. september. NGF vil være hovedkontaktpunkt for studentene, men oppfordrer likevel alle klubber til å ta godt imot studenter som har spørsmål, eller som på annen måte ønsker å finne ut mer om golf.

Kontakt

Tor-Anders Hanssen

Generalsekretær 993 11 922 e-post
Samarbeidspartnere Alle våre samarbeidspartnere er medlem av NGF Club