Kragerø golfklubb og Norges Golfforbund ønsker velkommen til Narvesen Open, årets kick-off for juniorgolfere.

et er tidligere sendt ut invitasjon og åpnet for påmelding i GolfBox og vi sender derfor ut en liten påminnelse, samt program for helgen. Arrangementet er åpent for juniorer i alderen 11-19 år og samler unge spillere fra hele landet. Baneforholdene er fine, og dette er en flott mulighet til å starte turneringssesongen. I tillegg til turneringsrunden søndag er det ulike aktiviteter for spillere, ledere og foreldre lørdag.  Les mer her.

PROGRAM LØRDAG 22. APRIL

Registrering fra kl.09.00 i klubbhuset.

Her deles deltagerne inn i grupper som skal være med på ulike aktiviteter gjennom dagen. Kl.10.00 starter aktivitetene på ulike poster rundt treningsområdet og korthullsbanen. Ved registrering får alle utdelt startpakke med bl.a. deltagergave, kart og liste med oversikt over aktivitetene som bl.a. vil være regelundervisning, nærspillskonkurranser, andre ferdighetskonkurranser og footgolf «hole in one» konkurranse. Disse aktivitetene vil foregå i inndelte grupper og avsluttes kl.15.00.

Fra kl.15.00 er det åpent for innspill på banen for alle som er med på aktivitetene lørdag. Bestilling av starttid gjøres på e-post til: helena.vefald@kragerogolf.no

FOR LEDERE OG FORELDRE

Fra kl.15.00 skal det arrangeres en banevandring med regelgjennomgang for ledere og foreldre. Denne gjennomgangen tar for seg praktisk bruk av regler. Kl.17.00 inviteres det til leder-/foreldremøte på hotellet. Her vil NGF snakke om rollen som leder og forelder, samt informere om de ulike nivåene for konkurranse i golf-Norge.

Kl.19.00 er det felles middag i restauranten på hotellet.

PROGRAM SØNDAG 23. APRIL

Søndag 23. april spilles Narvesen Open med første start fra kl.08.00. Startlistene settes opp klassevis og premieutdeling skjer så snart hver klasse er ferdigspilt. Det innebærer at de som starter sent søndag avslutter sent søndag.