Lenker til holdningskampanjer

Problemer med nedslagsmerker, oppslått torv og ubenyttede starttider? Her er lenker til holdningskampanjer!

Publisert 17. juni 2025

NGF har utarbeidet forskjellige holdningskampanjer som siden 2021 har gått i sosiale medier rettet mot målgruppen golfere. Tematikken er «Husk å reparer nedlsagmerker», «Legg tilbake oppslått torv», samt «Husk å avbooke starttider man ikke skal benytte». 

Dersom klubbene ønsker å dele disse på digitale flater, kan linkene under benyttes:

Kampanjer for å avbooke starttid:

«Hundespråk»
Forslag til tekst: Trenger du tips til enkle grep for å bli godt likt?

Lenke til Facebook: https://fb.watch/6ljPvcUUN4/ 

Lenke til Vimeo: https://vimeo.com/1072121522?share=copy 

«Sydpolen»
Forslag til tekst: Bli godt likt. Uten å gå til sydpolen.

Lenke til Facebook: https://fb.watch/6ljQnfWcZe/ 

Lenke til Vimeo: https://vimeo.com/1072123375?share=copy 


Kampanjer for å legge tilbake oppslått torv: 

«Universet»
Forslag til tekst: Vi vet ikke om det finnes liv der ute. Men vi vet hvordan du blir godt likt på golfbanen.

Lenke til Facebook: https://fb.watch/6ljlydGJOv/ 

Lenke til Vimeo: https://vimeo.com/1072122353?share=copy 

«Lagerstyring»
Forslag til tekst: Heldigvis finnes oppgaver man ikke trenger automatiserte roboter til.

Lenke til Facebook: https://fb.watch/6ljObLbbjW/ 

Lenke til Vimeo: https://vimeo.com/1072123839?share=copy 


Kampanjer for å reparere nedslagsmerke: 

«Hva skal vi leve av etter oljen?»
Forslag til tekst: Vi vet ikke hva vi skal leve av etter oljen. Men vi vet hvordan du kan bli populær i golfklubben din.

Lenke til Facebook: https://fb.watch/6ljWbA0J9q/ 

Lenke til Vimeo: https://vimeo.com/1072122900?share=copy 

«Kajakkfiske»
Forslag til tekst: Lurer du på hvordan du skal bli populær i golfklubben din? 

Lenke til Facebook: https://fb.watch/6ljNcY2UIN/ 

Lenke til Vimeo: https://vimeo.com/1072124299?share=copy 

 

På grunn av rettighetsbelagt materiale kan vi dessverre ikke legge ut filmene for nedlasting, men vi oppfordrer alle som vil til å dele.

Aleksander Mile Osen
Aleksander Mile Osen

Innholdsansvarlig

Til toppen