Modish hjelper klubben å verdiøke samarbeidsavtalene

Kommersielle muligheter gjennom Gimmie-appen og andre kanaler.

Publisert 4. desember 2025

I dagens digitale samfunn er ikke en logo på banen nødvendigvis nok til å imponere og beholde kommersielle partnere. Klubbene står overfor et krav om å levere konkrete, målbare og engasjerende markedsaktiviteter som faktisk innfrir og overgår partnernes forventninger.

For mange klubber er sponsoravtalene dessverre statiske: de innebærer primært eksponering og årlige arrangementer. Denne mangelen på dynamisk verdi gjør det vanskelig å forhandle frem økte avtaler og begrenser muligheten til å tiltrekke seg nye, ambisiøse partnere som krever beviselig ROI (Return on Investment).

Modish løser utfordringen
I samarbeid med NGF jobber Modish for å bistå klubben din med å optimalisere avtalene til kraftfulle, målrettede partnerskap. Gimmie-appen, er en sentral del av løsningen: den gir partnerne en direkte, målbar kanal til medlemsbasen, sikrer aktivt engasjement, og løfter klubbøkonomien gjennom økt partnerverdi. Modish tilbyr også andre støttekanaler for å maksimere partnerutbyttet.

Ta kontakt med oss for en uformell prat på hei@modish.no. 

Ane Soløst
Ane Soløst

Gimmie Fordelsløsning (Modish AS)

Lene Finstad
Lene Finstad

Leder for marked og forretningsutvikling

Til toppen