NGF investerer 300.000 kroner i markedsføringskampanjer.

I disse dager iverksettes en nasjonal VTG-kampanje i sosiale medier. Som i fjor satser NGF på provgolf.no som landingskanal og plattform for rekruttering. Her kan potensielle kursdeltagere finne en golfklubb i nærheten og be om tilbud på kurs.

I år vil det legges mest fokus på Facebook og Instagram som markedsføringskanaler, med forskjellige metoder for målretting og segmentering.

Klubbenes viktigste oppgave er å svare på henvendelser fra brukere som ønsker tilbud.

Årets markedsføringsmidler utgjør 300.000 kroner. Midlene går til synliggjøring av kampanjene «Prøv Golf» og «Ta med en Venn».

«Prøv Golf»-kampanjen startet siste helgen i april og vil fortsette ut september. «Ta med en Venn»-kampanjen starter i juni og vil vare ut september.

For mer informasjon om markedsføringstiltak, se HER

Kontakt

Tom Rosenvinge

Kommunikasjonssjef / avdelingsleder 930 28 866 e-post
Samarbeidspartnere Alle våre samarbeidspartnere er medlem av NGF Club