Norsk Golf har det siste året hatt fokus på å bedre distribusjonen, slik at flest mulig skal få bladet de abonnerer på.

Vi har gjort undersøkelser og gått inn i de forskjellige fasene i distribusjonen for å se hvor skoen trykker, og hvordan vi kan forbedre utsendelsen av magasinet som kommer ut seks ganger i året.

Det er for mange som opplever ikke å få bladet levert hjem, og etter en del testing og undersøkelser har vi funnet hovedgrunnen til at mange ikke får magasinet:
Feil adresse.

Norsk Golf benytter adresser fra GolfBox, og er adressen feil, blir bladet sendt til feil adresse.

Akkurat hvor mange som står oppført med feil adresse i GolfBox vet vi ikke. Men det er åpenbart altfor mange, og vi håper dere kan hjelpe oss med å rette opp i dette.

Du som spiller kan endre opplysningene i GolfBox. Om klubben av ulike grunner har begrenset denne muligheten, må du gi klubben beskjed om adresseendringer.

I tider hvor det meste går elektronisk, og kommunikasjon mellom klubb og medlem stort sett skjer via epost, er det kanskje ikke så mye fokus på at kontaktinformasjonen til medlemmet er korrekt i GolfBox, men det resulterer også i at flere tusen blader kommer i retur. Blader vi ikke har kapasitet til å sende ut på nytt eller lagre, og som derfor blir destruert.

Det er selvsagt noe vi ikke ønsker, og vi håper og tror at medlemmene - leserne våre - heller ikke ønsker dette.

Vi er derfor svært takknemlige om dere der ute kan hjelpe oss med dette. Det tar bare noen minutter, så skal alt være på plass. Vi skal fortsette å gjøre vårt beste for å lage et blad dere gleder dere til å få levert hjem der dere bor.

Her finner du kontaktinformasjon til Norsk Golf.