Ny golfapp for Golf-Norge!

Den kommende Golfappen skal knytte golfere, klubber og forbund enda tettere enn de er i dag.

(C) Lofoten GKSamarbeidet er mellom Norges Golfforbund og de to danske selskapene GLFR og GolfBox.

Den nye appen skal samle tjenester fra både GLFR og GolfBox, og i første omgang ha funksjoner som starttidsbestilling, handicapjustering, interaktiv baneguide med GPS, samt nyheter fra klubber og fra Norsk Golf.

Med denne løsningen vil klubbene få adgang til en plattform hvor de kan kommunisere med medlemmene i appen gjennom klubbnyheter, banestatus og push notifikasjoner. I tillegg vil appen profilere klubben for sine medlemmer og gjester.

Norskgolf.no skrev en sak om appen da nyheten ble lansert, les den her:
Appen vil samle Golf-Norge til ett rike: – Unikt i norsk idrett - Norsk Golf

Det er det danske selskapet GLFR som er valgt som leverandør av den nye appen. GLFR er allerede etablert i det norske markedet, og har eksisterende samarbeid med norske klubber.

Dette er et nyskapende samarbeid mellom tech selskapene GLFR og GolfBox, og Norges Golfforbund for å levere en ny golf- og klubbapp til Golf-Norge. Med denne unike løsningen får alle golfklubber i Norge adgang til en plattform hvor de enkelt og effektivt kan kommunisere med deres egne medlemmer, både i appen og med push notifikasjoner til medlemmer, sier Jacob, grunnlegger av GLFR.

For å gi et inntrykk av hva denne tjenesten skal inneholde, har Jacob fra GLFR laget en video hvor han viser en demo av den nye appen: https://www.youtube.com/watch?v=PIsQB3-8QIo

Mange fordeler med GLFR Business

I tillegg til tjenestene som er inkludert i den nye appen tilbyr GLFR flere tjenester i det som kalles GLFR Business. Blant annet kan man få tilgang til dagens «Pin Position» i den digitale baneguiden, promotere egne sponsorer, og få tilgang til print av fysiske baneguider, teestedskilt og oversiktskart. Med GLFR Business kan klubbnyheter og banestatus også deles på hjemmesider og sosiale medier. Klubber som er eksisterende GLFR Business kunder vil få de samme tjenestene overført til den nye appen.

Se forskjell på den gratis løsningen og GLFR Business her.

Norske klubber vil få rabattert pris til GLFR Business. Den årlige prisen vil da være 13.000 DKK for 18 hull. Alle eksisterende kunder vil få samme vilkår.

I tillegg tilbyr GLFR en rabatt på 50 % på implementering, som tilsvarer 8.000 DKK, dersom klubben velger å bli GLFR Business kunde innen 15. desember 2022.

For mer informasjon om GLFR Business og muligheter i den nye appen, kontakt:

Casper Jacobsen
Nordic Sales Manager