Påmelding til Trener 2 i 2023

Søknadsfrist 15. februar for klubber som ønsker å øke kompetansen i eget trenerapparat

Høgskolen i Innlandet har sammen med Norges Golfforbund og fire andre særforbund utarbeidet et unikt tilbud, der det beste fra trenerutdanningen til fem særforbund og høgskolen er samlet til én felles plattform for å utvikle golftrenere på en best mulig måte.

Kurset passer for klubber som ønsker å utvikle Trener 1-representer videre, trenere som ønsker å utvikle egen golf, samt for klubber og trenere som ønsker å øke golfkompetansen rettet mot ungdom og voksne som ikke lengre er nybegynnere.

Påmeldingsfristen er 15.februar 2023, og søkere trenger bekreftelse fra egen klubb, så NGF anbefaler å starte prosessen så snart som mulig.

Mer informasjon, samt veiledningen for søkeprosessen ligger HER

NB! Påmelding går direkte til Høgskolen Innlandet HER