Bestemmelsene for årets Lag-NM er nå oppdatert og lagt ut.

Samtidig har vi åpnet for påmelding. Det er viktig at klubber som ønsker å delta i lagmesterskapene melder seg på så snart de kan for å gi arrangørene best mulig tid til planlegging, spesielt nedover i divisjonene.

Når påmeldingsfristen går ut vil ledige plasser fylles opp av lag fra divisjonen under basert på resultatene fra foregående år. Lag-NM og Lag-NM 1. divisjon er nasjonale turneringer og i Lag-NM 1. divisjon er derfor lagene trukket for å avgjøre spillested. Det er av praktiske årsaker ikke mulig å be om spillested. Trekningen ble gjort i oktober og er tilgjengelig i GolfBox. Lag-NM 2. divisjon settes opp mer regionalt for å gi flere klubber mulighet til å delta nærmere hjemme.

Nytt fra 2017 er at alle dame- og jente lag i Lag-NM øverste divisjon skal stille med minimum tre (3) spillere. Dette skal utvides frem til 2019 slik at antall damer og jenter skal være det samme som antall herrer/gutter i øverste divisjon.

Her er mer informasjon og linker til elektronisk påmeldingsskjema.