Tryg og golfforbundet i nytt samarbeid

Gir landets 130.000 golfere gunstige forsikringsavtaler samtidig som golfklubbene mottar penger.

Norges Golfforbund og Tryg Forsikring har inngått en femårig samarbeidsavtale som innebærer forsikringer med rabatt til medlemmene og pengestøtte til golfklubbene.

Avtalen gir gode forsikringsavtaler for landets 130.000 golfere. Blant annet inkluderer reiseforsikringen en egen «Hole in One»-forsikring og 15.000 kroner i erstatning dersom golfutstyret skulle bli ødelagt eller forsinket på reise.

Avtalen innebærer en "grasrotandel" som sikrer den enkelte golfklubb en inntekt på 2% fra medlemmenes forsikringer.

Som et ekstra ledd i avtalen er det også inngått et samarbeid med DP World Tour-spiller Espen Kofstad.

Forsikringsavtalene vil være tilgjengelige for alle med medlemskap i en golfklubb tilsluttet NGF fra og med 7. mars.

Markedsmateriell til bruk i klubbene kommer i løpet av kort tid.

Les mer om Tryg-avtalen HER