Nå er våren endelig kommet de fleste stedene i landet, klubbene er/ begynner å komme i gang, og det er muligens derfor vi også har fått svært mange henvendelser med en forespørsel om muligheter for en utvidet påmeldingsfrist for Trener 1 og Ungdomsdriven 2019.

Flere klubber melder at de de trenger noe mere tid til å forberede og finne kandidater for årets gjennomføring. Dette har vi full respekt for, og vi har da valgt å legge til rette for dette med en siste utvidet frist!

Siste frist for Trener 1 og Ungdomsdriven 2019 er Onsdag 27. mars kl. 24.00.

Dette er absolutt siste frist, da vi den 28. mars må gjøre de relativt kostbare bestillingene av trykking, førstehjelpsdukker/materiell og annet kursmateriell i én bestilling (rimeligere) og slik at de skal kunne være på plass til kursstart! (Viktig med riktig antall i forhold til bestillinger, da etterbestilling er kostbart!)

Har klubben din ønsker om å kunne skape en enda bedre aktivitet gjennom å legge til rette for barn, unge, jenter/kvinner eller nybegynnere generelt kan dette være en god start!
Vi i golfen trenger flere hender, flere trenere for å skape en enda bedre aktivitet og hverdag i klubben vår! Trenerutdanning kan være med å hjelpe!

Har du aktuelle kandidater, unge eller voksne, som du tror kan være med å gjøre klubben din enda bedre, ta kontakt med de aktuelle i din klubb direkte og spør om de har lyst til å være med!

Jenter/kvinner oppfordres spesielt til å søke, rimelig kan det også bli – se invitasjonen!

Se invitasjoner til høyre på siden for mer informasjon og påmelding.

Svein Erik Hansen

Idrettsutvikler 918 09 531 e-post