Alarm fra Norges ledende alarmselskap

Verisure er Norges ledende alarmselskap med 35 års erfaring og 240.000 norske kunder. Vi tilbyr alarmsystemer med det siste innen sikkerhetsteknologi til bolig og bedrift, og sikrer deg og dine både i og utenfor hjemmet.

bevegelsessensor oppdager tyv

Innbruddsalarm

Oppdag og stans tyvene, før de kommer seg inn.

Innbruddsalarm

røykvarsler oppdager brann

Brannalarm

Bli varslet om røyk, før det utvikler seg til flammer.

Brannalarm

Elektronisk dørlås styrt med app

Smarthjem

Styr dørlås, lys, varme og kameraer med mobilen.

Smarthjem

Prisbelønnet alarmsystem

Verisures alarm­systemer og smart­hjems­løsninger vinner stadig nye priser, og gir deg ekstra trygghet og en enklere hverdag å bo og jobbe i. Din trygghet, god kvalitet og design er nøkkel­faktorer når vi utvikler nye innovative sikkerhets­løsninger.

Verisure alarmpakke

Verisure bolig­alarm er best i test

Verisure bolig­alarm ble i 2023 kåret til best i test av det svenske teknologi­magasinet PC för alla. Hele fem alarm­systemer var med i testen, og Verisure gikk av med seieren og fikk topp­karakter!

Vinner Norsk kundebarometer

Norges mest fornøyde alarm­kunder 2023

Verisure har de mest fornøyde og lojale boligalarm­kundene i Norge og er bransje­vinner i Norsk kunde­barometer 2023. Våre kunder har også gitt oss 4,6 av 5 mulige stjerner på Trustpilot

Erfaringer med Verisure alarm

For å sikre at en kunde­anmeldelse kommer fra en reell kunde, ber Trustpilot, der det er mulig, om at kunden bekrefter at deres anmeldelse er relatert til en reell kunde­opplevelse.

EuroBonus poeng ved kjøp av boligalarm

25.000 EuroBonus ekstra­poeng ved kjøp av alarm

Sikre boligen med en profesjonelt over­våket brann- og innbrudds­alarm før du drar på ferie i sommer. Er du SAS EuroBonus medlem kan du nå tjene 25.000 EuroBonus-ekstra­poeng ved å installere bolig­alarm.

Mer om SAS EuroBonus tilbudet

Trygt par i sofa

Trygghet og komfort med  bolig - og bedriftsalarm

De aller fleste boliger og bedrifter har ulike plan­løsninger og adkomst­muligheter, samt ulike behov for sikring. Det er derfor vi i Verisure tilpasser alarm­løsningen til dine behov. Verisure sikrer både hus, leiligheter, hytter og små og mellom­store bedrifter. Vårt mål er å gi deg en tryggere og enklere hverdag.

BoligalarmBedriftsalarm

Verisure app på mobil

Kontroll og varsler på mobilen

Verisure appen gir deg full kontroll på hjemmet ditt, uansett hvor du er. Du kan få varsel når barna kommer hjem fra skolen, sjekke at alt står bra til med hus­dyrene, slå av og på alarmen, og låse opp dørlåsen for hushjelpen via fjernstyring.

Verisure App

Sånn er det å bo med alarm
Play button

Sånn er det å bo med alarm

Se video (03:10)

Neste generasjons bolig­alarm med PreSense-teknologi

Verisures neste generasjons bolig­alarm med PreSense™-alarm­teknologi varsler om farer på et tidlig tids­punkt, slik at vi kan handle raskt for å hjelpe å forhindre brann, inn­brudd og vann­skade.

Boligalarm hus

Intelligent alarm

• PreSense alarm­teknologi analyserer alarm­signaler og kamera­observasjoner i realtid, og varsler alarms­tasjonen om faren.
  • Avanserte sensorer oppdager innbrudds­forsøk før tyvene kommer seg inn og røyk før det utvikler seg til flammer.
  • Kameraer med kunstig intelligens analyserer signaler og bilder i realtid for å avsløre farer og mistenkelig aktivitet.
Alarmstasjon på vakt 24/7

24/7 overvåkning og hjelp

• Profesjonelle alarm­operatører er i beredskap døgnet rundt året rundt, klare til å håndtere alarmer og varsle nød­etater og vekter.
  • Presis alarmavklaring med kameraer med kunstig intelligens og sensor­signaler som analyseres i realtid.
  • Rask respons­tid og hjelp i alarm­situasjoner takket være to-veis kommunikasjons­muligheter og levende bilder.

Trygghet, kvalitet og ekspertise

Vekterutrykning

Rask hjelp og gratis vekterutrykning

Ved reell eller uavklart alarm, drar en vekter hjem til deg, undersøker boligen, og kontakter glassmester eller låssmed ved behov.

Har noe skjedd, er vekterens oppgave å informere boligeier om skadeomfang og gjenopprette sikkerheten i boligen.

Verisure samarbeider med Securitas, som har mange års erfaring med vektertjenester.

Alarmoperatører

24/7 profesjonell overvåkning

Med døgnovervåket alarm er det alltid noen som passer på og kan varsle kontaktpersoner, vekter eller nødetater når alarmen går.

På Verisures alarmstasjon arbeider profesjonelle alarmoperatører døgnet rundt, året rundt, som handler i løpet av sekunder ved brann- og innbruddsalarm.
Alarmoperatørene er spesialister på å tolke og verifisere alarmårsak og kan raskt finne ut hvilke tiltak som må tas.

Verisure app

Kontroll og varsler på mobilen

Med Verisure App har du full kontroll på alarmsystem og smarthjem, direkte på mobilen, uansett hvor du er i verden.

I tillegg til å kunne styre alarmsystemet, kan du også se video fra overvåkningskameraer, varsle SOS, styre dørlåser, varme og elektriske apparater via mobilen.