Planlegges regelkveld i klubben? Klubbpresentasjonen går gjennom de vanligste spillereglene.

Klubbpresentasjonen er perfekt for alle golfere, både "den vanlige golferen" som bare spiller selskapsrunder og alle som deltar i turneringer. Den gjennomføres for eksempel i forbindelse med en regelkveld i klubben eller i forbindelse med trening for klubbens aktive turneringsspillere, uavhengig av alder og nivå.

Klubbpresentasjonen tar for seg de vanligste spillereglene, som alle golfere bør kjenne til. Den er laget av R&A og oversatt til norsk. Det tar ca. 1,5-2 timer å gå gjennom denne, litt avhengig av hvor mange spørsmål som stilles.

Den som holder Klubbpresentasjonen bør ha god kjennskap til golfreglene, f. eks. ha gått Nivå 1 eller Nivå 2 regelseminar, eller tilsvarende. Vær ihvertfall forberedt på regelspørsmål og regeldiskusjoner under Klubbpresentasjonen. Den engasjerer og er populær.

PS! Klubbpresentasjonen bør være obligatorisk for alle i klubben som deltar regelmessig i klubbturneringer eller turneringer på høyere nivå.

Klikk her for å laste ned Klubbpresentasjonen (PowerPoint fil på 261MB).

Klikk her for å laste ned notater til Klubbpresentasjonen (Word dokument).